Followers

Thursday, April 18, 2013

Anakanda tersayang: Ammar Iskandar

Anakanda kesayangan saya jatuh katil
owh
sangat la mamanyer menyesal x sudah
terngiang2 bunyi adik jatuh
baru je tinggalkan sekejap
dan paling menyesal coz sume ni cam salah mama
pasal x buat kubu pertahanan tuk adik, padahal dah tau dah dok tido kat atas katil mmg bahaya utk si kecil



arggghhh stress
menyesal
mintak2 x de ape la
setakat dari lepas jatuh hingga ke pagi ni
cam ok lagi
sepanjang mlm dok cek kaki tangan kepala die
mane la tau kot ade yang sakit or terluka ke bagai
even gigi die pun dok intai jugak
kot2 la ade darah ke ape
sebab die jatuh tu menirap
bedebuk cam nangka masak
aish... masih teringat
dalam samar2 gelap tu tapi masih lagi la nampak terbayang cam ne keadaan die jatuh
dengan tangan x sempat nak sambut
rasa cam useless nyer mama ni




TENGAH BERSEDIH

2 comments:

aizamia3 said...

insyaAllah dak Ammar takde pape.. ;)

Axie04 said...

IN SHA ALLAH,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...